poniedziałek, 29 lipca 2013

A teraz czas na zabawę... :)

Jak widać zabaw blogowych nie ma końca i w końcu i mnie ona musiała dopaść. Nominowana przez Marudę007 rozpoczynam grę pod tytułem „Nienawidzę…”. Polega ona na tym, że trzeba wypisać osiem znienawidzonych rzeczy (w każdej postaci) a później nominować kolejne osiem blogów. Więc…zaczynamy…

1. Nienawidzę ludzi którzy nie znają znaczenia i mocy słowa „Kocham Cię”. Jak dla mnie ono zobowiązuje do wielu czynów i rzeczy, ma ogromne znaczenie i nie rzucam go na wiatr by latało na lewo i prawo od jednej osoby do drugiej – tak jak w przypadku pewnych ludziów. W dzisiejszych czasach w jakich żyjemy co rusz można usłyszeć „Kocham Cię” ale tak naprawdę osoba je wypowiadająca traktuje je jak stwierdzenie „Ładna pogoda”. Przez takie lekkomyślne zachowanie nie jedna osoba miała już złamane serce – w tym i ja sama.
2. Nienawidzę kłamstwa. Osobiście wolę najgorszą, najboleśniejszą prawdę niż najlepsze kłamstwo które z czasem i tak wyjdzie na jaw a jeszcze ile może wyrządzić krzywdy i zamieszania.
3. Nienawidzę tego kiedy wydawnictwa zaczynają wydawać serię książek, ukazuje się pierwszy, drugi tom a później…pufff…zwrot o 360 stopni i wiadomość, że niestety ale „wydawnictwo nie będzie dalej jej promować”. Gdzie tu sens? Gdzie tu logika? Nienawidzę tego systemu i nie raz musiałam kończyć ciekawe powieści po angielsku.
4. Nienawidzę ludzi z uprzedzeniami. Wytworzone chore priorytety czasami za przeproszeniem z dupy wyjęte kierują daną osobą, która to – nawet jak się jej stara przemówić do rozsądku i pokazuje niezbite argumenty, twardo stoi przy swoim bo…no bo tak i tyle. Jest uprzedzona bo coś tam, ktoś tam, kiedyś i teraz jest tak samo i będzie tak samo…No wróżki, kuźwa.
5. Nienawidzę osób typu „lans, szpan, fura, skóra i komóra”. Jak słyszę jacy to rodzice nie są bogaci, jakich to rzeczy nie kupił/kupiła dana osobistość, jak duże dostała kieszonkowe i ile to nie kosztował ich najnowszy telefon, iPod, laptop, tablet itp. to aż mnie korci żeby przybić piątkę takim ludziom…najchętniej krzesłem…w twarz.
6. Nienawidzę kiedy moje plany szlag trafia. Jestem osobą która twardo stoi przy swoim i realizuje postawione cele na wysoką skalę, kiedy niestety coś mi nie wychodzi jestem poirytowana, wściekła i rozczarowana wszystkim wokół, a głównie samą sobą. Wtedy najlepiej mnie zostawić na trochę żebym ochłonęła.
7. Nienawidzę niedotrzymywania obietnic i słów (i swoich i innych). Jest to dla mnie swojego rodzaju ignorancja mojej osoby i tego kim jestem dla tej która mi coś obiecała. To tak jakby brak szacunku i totalna wylewka – rozumiem sytuacje naprawdę wytłumaczone, inne – nie. Jeśli chodzi o mnie, czuję się podobnie jak w punkcie 6 – rozczarowanie swoją osobą.
8. Nienawidzę braku czasu. Tego to wręcz nie cierpię, człowiek ma na głowie masę rzeczy, wiele spraw do załatwienia a tutaj tak naprawdę nie ma się nawet chwili by siąść i sekundę odpocząć. Okropne uczucie.

I to tyle kochani. Do zabawy nominuję:
http://isztarbooks.blogspot.com/

5 komentarzy:

  1. Napisałabym dokładnie taki sam zestaw : )

    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie.
    http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ze wszystkim się z Tobą zgadzam :) Nawet nie wiem, co tu napisać, bo bym się powtórzyła xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację. Skorzystam z zaproszenia . Jeszcze nie wiem jakie to będą rzeczy czy bardziej prywatne czy blogowe może pół na pół . Nie mniej jednak wezmę udział chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuje się pod twoim postem w 100 procentach. Praktycznie wyjęłaś mi z ust to, czego sama nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nienawidzę sitcomów!:) Ciekawe odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim komentującym:):*