sobota, 10 marca 2012

Stosik numer 3 - marzec

Cześć skarby:*

Mam nadzieję, że u was pogoda dopisuje, bo u mnie to istna tragedia - ostatnio padał śnieg, teraz deszcz a do tego chłodno i ponuro. Nie taką wiosnę sobie wyobrażałam. Ale przynajmniej jest motywacja by czytać - co nie poprawia tak humoru, jak dobra książka czytana przy ciepłej herbacie? :)
W tym miesiącu nazbierało mi się książek, oj nazbierało. Do tego jeszcze na 4 czekam - poczta polska leci sobie w kulki coraz częściej. Ale do rzeczy, poniżej przedstawiam wam moje stosiki:)

Stos 1 - recenzencki:


Od góry:
* Ellen Schreiber - Pocałunki wampira 2: Miłość po grób (od wydawnictwa Nasza Księgarnia)
* Anastasia Hopcus - Nawiedzone miasteczko Shadow Hills (j.w)
* William Irwin, Gregory Bassham - Harry Potter i filozofia (od grupy wydawniczej Helion)
* Michelle Zink - Strażniczka bramy (od wydawnictwa Telbit)
* Michelle Zink - Proroctwo Sióstr (j.w.)
* Izabela Szolc - Strzeż się psa (od wydawnictwa Oficynka)
* Maureen Jennings - Ostatnia noc jej życia (j.w.)
* Reginald Hill - Dakziel & Pascoe Ścięte głowy (od księgarni Fabryka.pl)
* Piotr Schmandt - Gdański depozyt (j.w.)
* A. i S. Litwinowie - Wycieczka na tamten świat (j.w.)
* Michel Crespy - Afera Leopolda (j.w.)
* Jose Freches - Dziesięc tysięcy uciech cesarza (od portalu nakanpie.pl)
* Charlotte Bronte - Shirley (od wydawnictwa MG)
* Joanna M. Chmielewska - Poduszka w różowe słonie (j.w.)
* Marcel Pagnol - Czas Tajemnic (od wydawnictwa Esprit)
* Cat Patrick - Zapomniane (wygrana w konkursie 4fun)
* Jana Oliver - Córka łowcy demonów (od wydawnictwa Replika)
* Edward Lee - Sukkub (j.w.)

Brakuje tu jeszcze 4 książek od wydawnictwa Studio Astropsychologii oraz "Mężczyzna od A do Z. Wydanie III rozszerzone" Piotra Marta od grupy wydawniczej Helion , którąś akurat czyta moja przyjaciółka.
Do tego mam jeszcze 3 ebooki:
- Małgorzata Czuma - Człowiek na tronie
- Agata Bleja - Magiczna Polska
- Monika Kasprzak - Uważaj o czym marzysz 
Wszystko od wydawnictwa Albators.

Stos 2 - zakupy własne:
Od góry:
* Adrienne Barbeau, Michael Scot - Wampiry Hollywoodu
* Alyson Noel - Ever
* Melissa De La Cruz - Błękitnokrwiści
* Melissa De La Cruz - Maskarada
* Melissa De La Cruz - Objawienie
* Melissa De La Cruz - Dziedzictwo
* Melissa De La Cruz - Klucze do repozytorium 
* Bettina Belitz - Pożeracz snów


Także tak to wszystko wygląda :D Wygraną w konkursie najprawdopodobniej przeznaczę na zakup Wywiadu z wampirem i  Draculi bo przydadzą mi się do pracy maturalnej :)
Cieszę się, że większość książek już mam przeczytane, lecę jak burza co mnie niezmiernie cieszy - jedyny fakt to taki, że te do recenzji są numerem jeden, dopiero później (jak starcza czasu) zajmuję się swoimi zakupami, ale co zrobić....obowiązki to obowiązki.

Życzę wam udanego i spokojnego weekendu oraz dużo czasu na czytanie:)

Do jutrzejszej recenzji:*
Larysa

36 komentarzy:

  1. "Gdański depozyt", "Strzeż się psa" i "Wycieczkę na tamten świat" jak najbardziej polecam. Poza tym, czekam na recenzję "Shirley" i "Pożeracza snów".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stosiki, gratuluję wszystkich nawiązanych współpracy z wydawnictwami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe stosy, miałabym lekturę na rok! Podziwiam za czytelnictwo w takiej ilości. Czytanie w sieci zajmuje mi tyle, że na papierowe wydania nie mam wiele czasu. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo ile ksiażek :D Shirley zazdroszczę :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak przeczytałam twój opis pogody i spojrzałam przez okno to mi się wszystko zlało. Widzę, że tak jak ja mieszkasz w woj. zachodniopomorskim. Muszę przyznać, że pogoda faktycznie paskuda dlatego nic nie pozostaje tylko czytanie. :>
    Jeśli chodzi o stosiki to są godne pozazdroszczenia. : > Życzę przyjemnego czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha...dokładnie tak :D
      Widzę, że zachodniopomorskie ma to do siebie, że pogoda jest do niczego :D

      Usuń
  6. Zainteresowały mnie "Wampiry Hollywoodu", czekam zatem na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stosy! 2 przygarnęłabym cały, a do tego kilka pozycji z 1 :D
    Miłego czytania! :)

    A pogoda u mnie taka sama :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuuudne stosy! <3
    Czekam na recenzje i życzę miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Boskie książki. Miłego czytania. PS Z chęcią podebrałabym ci kilka pozycji.;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny stosik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stosy!! Ojj, podkradłabym Ci większość pozycji:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne stosy! Zazdroszczę z całego serca "Proroctwa sióstr", "Niezapomniane", "Córki łowcy demonów", "Nawiedzone miasteczko Shadow Hills" i chętnie bym Ci je podkradła ;D.
    "Błękitnokrwistych" mam już zakupionych od wakacji, ale jeszcze się za nich nie zabrałam. Zatrzymałam się na drugiej części, bo w tym czasie jak to czytałam miałam tylko tyle. Będę musiała sobie tę serię przypomnieć, bo podobała mi się, chociaż twierdzę, że są o wiele lepsze książki o wampirach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam okazję kupić "Błękitnokrwistych" po okazyjnej cenie więc się nawet nie zawahałam :D
      Przyjdzie mi z czasem ich ocenić :)

      Usuń
  13. Mnie przerażają zaległości, które mam na półce, a jest ich o wiele mniej niż w tych twoich stosikach :P Także podziwiam, ja wolę miec mniej i czytać na bieżąco, inaczej od razu się boję, że się nie wyrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też - ostatnimi czasy wolę kupować niż czytać :D Takie kolekcjonowanie i w tej chwili mam z 60 książek w kolekcji które nawet nie tknęłam :D Ale dojdą wakacje, wolne to się nadrobi :)

      Usuń
  14. O matko kochana! Oddawaj mi to! :D

    A na "Pożeracza snów" czekam z niecierpliwością - sama na nią poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wczoraj wróciłam z biblioteki z "Pożeraczem snów", ale na razie zajęta jestem "Błękitem szafiru". Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! wielkość stosu powalająca, życzę duuużo wolnego czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic tylko miłego czytania życzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurde, ale masz świetne nabytki książkowe, aż mi oko zbielało :-)
    Życzę ci mega wrażeń podczas czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, ale ci zazdroszczę szczególnie "Shirley" i Błękitnokrwistych!
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stosiki;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał, imponujące stosy. Cóż, jeśli recenzantka jak ty dobra, to to czymś owocuje ;)
    Polecam też mojego bloga - percowato.blogspot.com
    Dodaję blog do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jejku!! Ale jest świetny! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne stosiki :) Z chęcią wiele pozycji bym podkradła.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. interesujący stosik zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  25. Na dobry początek blogowego recenzowania organizujemy konkurs. Do wygrania kilka fajnych książek. Zapraszamy do wzięcia udziału:) http://potwornie-wciagajace.blogspot.com/2012/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Zastrzeliłaś mnie tym stosiskiem, czytania o ho ho i jeszcze trochę :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne stosy. Kiedy Ty to przeczytasz? U mnie z miesiąca stos zakupionych książek się powiększa, a nie mam kompletnie przez szkołę i wypady ze znajomymi czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie kochana - ja prawie połowę przeczytałam :D
      Siedzę po nocach i czytam, taki mój tryb teraz jest :D

      Usuń
  28. Świetne nabytki, gratuluję ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej, najbardziej zazdroszczę chyba "Shirley" oraz "Pożeracza Snów". Piękne stosy! :)
    Zapraszam do siebie: czar-ksiazek.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim komentującym:):*