niedziela, 30 września 2012

Stosik 9 - wrzesień

Witam kochani,

ledwo co opublikowałam recenzję - na którą was zapraszam TUTAJ, a powracam ze stosikiem. Trochę dziwnie, że na koniec miesiąca, ale chyba każdy z was już zdążył zauważyć, że to u mnie normalne. Nie będę przedłużać, więc zapraszam: 


Od góry, lewa strona:

* J.R. Rain – Amerykański wampir (od Merlina)
* Nora Roberts – Wyspa trzech sióstr (j.w.)
* Alexandra Harvey – Żądza Krwi (j.w.)
* Jolanta Wrońska – Fanaberie (j.w.)
* Różni autorzy – Cienie spoza czasu (od wydawnictwa Dobre Historie)
* Karolina Król – Cukierek albo psikus (od WFW)
* Joanna Skórka – Dwie dusze (j.w.)
* Sasza Handy – Morderstwo na mokradłach (od wydawnictwa Oficynka)
* Maureen Jennings – Pod gwiazdami smoka (j.w.)
* Joanna Miszczuk – Zalotnice i wiedźmy (od portalu Dlalejdis.pl)
* Karen Marie Moning – Szaleństwo Elfów (j.w.)
* Anna Fincer-Ogonowska – Krok do szczęścia (j.w.)

Od góry, prawa strona:

* Theo Fischer – We Wei (od Studia Astropsychologii)
* Ellen Duga – Magia ochronna w praktyce (j.w.)
* James Van Proagh – Duchy pośród nas (j.w.)
* Kenneth B. Andersen – Zły anioł (od nakanapie.pl)
* Susan Wiggs – Zanim nadejdzie ciemność (od wydawnictwa Mira)
* Brigitte Melzer – Elyria (od Weltbild.pl)
* Richelle Mead – Kroniki Krwi (od wydanictwa Nasza Księgarnia)
* Tricia Rayburn – Syrena (od Publicatu)
* Nicholas Sparks – Ostatnia piosenka (zakup własny, bon od Gandalfa)
* Adele Griffin – Gra o Juliana (j.w.)
* Stephenie Chong – Zmysłowa gra (j.w.)
* Barbara Baraldi – Scarlett (prezent od koleżanki)
* Jennifer Murgia – Gwiazda Anioła (zakup własny, bon od Gandalfa)

No i to by było na tyle. Nie wiem jak to będzie z recenzjami od nowego miesiąca. Czeka mnie wyprowadzka, a co za tym idzie - malowanie, pakowanie, wypakowywanie, ogarnianie itp. Do tego dochodzi szkoła - co prawda zaocznie (co drugi weekend), ale zawsze to kolejny obowiązek. Postaram się być na tyle systematyczna jak zawsze, ale cóż...rzeczywistość coraz częściej mnie zaskakuje - pozytywnie, ale zaskakuje. Czas pokaże jak to będzie. Mam nadzieję, że u wad wszystko dobrze. Szkoła/studia idą w dobrym kierunku, czasu jest tyle by trochę poczytać, a dobre samopoczucie was nie opuszcza.

Pozdrawiam i całuję
Larysa

41 komentarzy:

  1. Jakie cudowne stosiki. *__* Lepiej pilnuj dobrze tych książek. ;D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtórzę się :D Za dużo tego massssz ;DD Ale świetnie sie prezentują i życzę miłego czytania. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Same smakowite tytuły :) Życzę miłej lektury i powodzenia w przeprowadzce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam czasu aż na tak namiętne czytanie ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie mam czasu na czytanie.
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacny stos :) Wiele ciekawych pozycji, ale szczególnie zazdroszczę "Kronik krwi", gdzie jako fanka AW na razie tylko ostrzę sobie na nie pazurki :D Ale już niedługo... Mam nadzieję :P
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Woaaaa!! Zakochałam się w tym stosie!! Cała masa fantastycznych pozycji, których mogę tylko pozazdrościć ;) Przyjemnej lektury! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wielkie stosisko, do tego bardzo interesujące i godne pozazdroszczenia :) życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podzieliłabyś się tym stosem z innymi ;)
    Ja chętnie przygarnę kilka książek. Nieważne których :)

    A tak na poważnie - miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne stosisko! Miłej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zbiory, gratuluje i kilku tytułów zazdroszczę:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo różnorodne książki przyjemnej lektury. Jestem ciekawa Twojej opinii o książce Ostatnia piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego... zycze milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty masz pierwszą część TYrzech sióstr , a drugą:) A książek masz ogrom, ale Ci zazdroszczę tych czytelniczych podróż:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe pozycje, niektórych jestem naprawdę ciekawa ;) Gratuluję stosu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zacny stos. Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny i ogromny stos, życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To nie stosik to stosisko :). Życzę udanych lektur i pokonania życiowych wyzwań, powodzenia w przeprowadzce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezły "stosik" :) ciekawe tytułu - miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stosy. Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały stos:) Zazdroszczę tak wielu pozycji, że nie ma sensu wymieniać;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję znakomitych wyników i mam nadzieję, że kolejne podsumowania będą równie oszałamiające. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cuda widzę! Lepiej strzeż półki uważnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny stosik:)
    Zazdroszczę "Kroku do szczęścia":)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny stosik! *.* Polecam "Scarlett"- świetna książka! "Zanim nadejdzie ciemność" dopiero co skończyłam czytać i od razu napomknę, że jest to niesamowita powieść! Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne stosy. Pozazdrościć tylko. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  27. To nawet nie stosik, ale stos! Zazdroszczę kilku pozycji, szczególnie kuszą mnie "Fanaberie", "Zalotnice i wiedźmy", "Krok do szczęścia" ("Alibi na szczęście" posiadam i muszę zabrać się za czytanie) oraz "Gra o Juliana". Na moich półkach znajdują się "Zanim nadejdzie ciemność" oraz "Zmysłowa gra" i przydałoby mi się zabrać za ich lekturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem twojego stosiku. Świetne nabytki. Życzę miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne stosy! Po prostu piękne, wiele pozycji z chęcią bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A mnie zazdrość zżera i zżera... Powolutku, powolutku, ale w końcu zeżre do końca :D Te stosy są piękne. Nic mnie chyba tak nie kręci, jak tyle książek w jednym miejscu :D Jestem ciekawa, co powiesz o Ostatniej piosence :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Co was ludzie na te stosy naszło? To chyba jakiś spisek przeciw mojemu postanowieniu... Ale miło popatrzeć na zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy pozwolisz że ukradnę ci caaluutki stosik?

    OdpowiedzUsuń
  33. Imponujący stosik :) Kilka pozycji bym z chęcią podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku ! Taki stosik ! :D Ja bym nie znalazła czaasu na to wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny stosik. "Scarlett" i "Kroniki krwi" sama niedawno czytałam :) Mój wrześniowy stosik jest niestety mały. Ostatnio nie mam czasu czytać :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Cóż za stosiszcze, a na nim same smakołyki :) Miłej i ciekawej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny stos! ;) Książki baaardzo interesujące, więc czekam na recenzje. A "Kroniki krwi" sama mam na półeczce, ale niestety czasu na czytanie jest trochę za mało.
    Życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim komentującym:):*